joi, 8 iulie 2010

.. iubesc din nou.. sunt fericit! viata ca un cantec..

.. scurgerea timpului mi-a desenat pe chip o oarecare maturitate.. o culoare nostalgica de om implinit! nu am castigat la loto premiul cel mare, nu am o casa a mea sau un cont gras in banca.. telefonul meu e la varsta primilor dintisori, iar hainele mele nu sunt de firma.. atunci de ce ma simt atat de implinit?!
.. parca nu se mai facea dimineata..
in aeroport lumea pestrita imi canta simtind vibratiile inimii mele.. ma incerca o bucurie cum rar am mai trait! bagajul greoi si filele cartii primite cadou dansau parca si ele.. totul a fost umbrit cand mi-am vazut camaradul de drum ce era o bomba cu ceas gata, gata sa explodeze.. "muzica buna despre bani, dusmani si fete de fete".. :( am trecut peste acest lucru, gandindu-ma ca undeva, cineva imi astepta zambetul!
priveam norii si ii simteam jucandu-se cu mine, atingandu-mi sufletul in extaz.. am inceput sa visez si drumul nu mi s-a mai parut o eternitate!
treptele urcau incet spre o incapere plina de lumina. era soarele ce ne ura bun venit prin zidurile de cristal.
am fost un gand pana in bratele lui unde m-am cuibarit, zambetul lui strengaresc purtandu-ma prin lumi de viata si culoare! eram "acasa"! ne topeam unul in ochii celuilalt! nu stiu cum a trecut timpul, ce am spus.. ce am facut.. ma tinea de mana si era de ajuns pentru amandoi! muream intr-o clipa doar pentru a simti ca renasc la infinit!
sfios, am pasit pragul casei copilariei lui.. o casa plina de amintiri frumoase, de aer cald si aromat.
cina a fost scurta.
saruturile si noaptea fierbinte de vara ne-au gasit jertfiti pe altarul pasiunii si al adevaratei iubiri!
"buna dimineata!" a rasunat glasul lui in camera ce pastra inca.. parfum de fericire! am coborat scara ca intr-un joc! mireasma florilor ce se mandreau care mai de care cu sclipirile de diamant ale boabelor de roua, caimacul rebel al cafelei, mana lui puternica si vantul din parul lui.. toate acestea si multe altele mi-au spus o poveste.. un basm in care eroul principal eram eu!
am parasit meleagurile natale. dupa un mic popas unde am ras frenetic la nazbatiile mogaldetei cu parul de rubin, in care soarele si-a facut salas, am inceput sa ne pregatim de primirea oaspetilor. ii cunosteam..prietenii lui cei mai buni! meciul de fotbal caruia i-am supravietuit cu stoicism si glumele haioase ne-au condus spre masa unde se rasfatau mancaruri alese! o seara pe cinste.. un adevarat festin!
melancolici si fericiti in acelasi timp, ne-am luat ramas bun, tolanindu-ne pe canapeaua ce parca si ea astepta nerabdatoare sa fie din nou martorul unei nopti de daruire!
dimineata zilei urmatoare, dimineata ce cu greu o pot uita, ne-a zarit imbratisati si s-a cutremurat facand pasarile cerului sa cante cu mult mai mult patos!
o mare de oameni, culoare, bucurie.. dans.. totul, chiar totul se inchina in fata unei asa mari sarbatori: COLOGNE PRIDE, marsul oamenilor ce au ales diversitatea, oamenilor ce au rupt tiparele si au aratat ca pot!
prima zi din noua saptamana, ultima mea zi de sublim.
am iesit la o mica plimbare, cumparaturi si apoi.. cireasa de pe tort! terasa plina de lumanari ne poftea sa luam loc la masa bogata in arome.. ciocnitul paharelor faceau sampania sa se zvarcoleasca de dorinta, implorand zeii sa ii ofere alintul trupurilor noastre ude!
si ma intreb: oare am motive sa ma simt implinit?! da! iubesc din nou, sunt fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu