sâmbătă, 4 iunie 2011

gay fest il faci tu!



Nu vreau sa spun vorbe mari, sa ma vait ca imi e dor de toti prietenii mei, de tara, de colegii mei, de job-ul ce mi-a deschis un nou drum in viata, de Soho.. nici nu as putea, mai ales ca as parea un fatarnic! Scopul randurilor mele, din seara asta, este acela de a sustine cu un gand curat MARSUL DIVERSITATII de maine, sperand ca intr-o buna zi GAY FEST va deveni o sarbatoare si in Romania, un adevarat festin de la care nu va lipsi nimeni!



Multumesc in numele tuturor pentru ceea ce faceti, pentru lupta, pentru speranta ce ne-ati cuibarit-o an de an in suflet, pentru visele frumoase, pentru incredere, pentru ca ne sunteti exemplu!



Un respect extraordinar pentru ACCEPT, IDEI DE GAY, P.S.I., LUCIAN DUNAREANU, pentru toti ce vor fi maine acolo!



Va tin pumnii sa fie totul bine si ma rog sa fie asa.. asa ca intr-o poveste! Sa aveti grija de voi, baieti!



Mandru sa fiu gay! Mandru ca sunt roman!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu