joi, 2 iulie 2009

alergand prin curcubeu


trezit nu cu foarte mult timp in urma de picaturile de ploaie ce dansau frenetic la fereastra mea, m-am gandit sa poposesc aici pentru cateva clipe sa va mai spun cate ceva despre mine.

speriat de viitor, cu ganduri mari si probleme ce parca nu au rezolvare, pasesc usor pe drumul singuratatii.. sustinut fiind de expeienta frumoasa traita cu ocazia excursiei EU SUNT! TU? , de trecutul unei relatii in care am zambit, am plans, am fost fericit, de amintirea unor conversatii in miez de noapte cu ai mei amici virtuali, de renuntarea la fumat, de a avea un stil de viata mai sanatos, de a cere si a oferi mai mult.. am decis sa ma implic cat pot de mult in lupta de a crea o imagine mai clara si mai buna a comunitatii gay. inca nu stiu ce presupune asta, dar sunt dispus sa fac orice sacrificiu gandindu-ma numai la ce copilarie neimplinita am avut de fiecare data cand m-am ascuns de mine insumi si ridicam ziduri impotriva mea, sa mor in fiecare zi doar pentru a face parte din "normalitate".. acum sunt fericit cu mine insumi.. acum sunt eu si nu imi pasa de ce cred cei de langa mine, dar jur ca nu va trece niciun om prin viata mea fara sa ma cunoasca in adevaratul sens al cuvantului, un om cu vise, cu sentimente.. nu vreau sa credeti ca am fost un frustrat pana in momentul acceptarii de a fi prezent in tabara de care va vorbeam mai sus, dar cu ajutorul ei am reusit sa fiu mai puternic, sa imi recapat mai mult din zambetul sincer ce il pierdusem, sa fiu constient de faptul ca mai sunt si adevarate caractere in lumea asta care nu de putine ori ne-a dezamagit!

ii multumesc lui dumnezeu pentru ca inca imi mai pot iubi semenii, ca ma binecuvanteaza mereu cu lectii ce sper nu sa nu le uit ci sa le pun in practica.. sa fie repere in viata mea!

gandesc curat pentru ca am avut destul de multe zile libere de la job si timpul asta m-a facut sa reflectez mai profund asupra trecutului meu, asupra prezentului si viitorului meu! fratilor, dati-va timp sa fiti voi insiva si luptati sa fiti fericiti! luptati sa aveti o relatie, sa o traiti ca si cum maine ar fi ultima zi cand ati fi cu persoana iubita! si chiar daca sunteti adeptii aventurilor, luptati ca fiecare sa fie o experienta unica si sa va modeleze caracterul intr-un mod frumos!

recunosc ca imi e putin dor de el si de fiecare data cand ma uit in oglinda il vad pe el tinadu-ma in brate si spunandu-mi cat de mult ma iubeste, dar vreau sa fiu eu! sa fiu fericit pentru mine ca sa ii pot face pe cei de langa mine fericiti! asa am renuntat si la o parte din prieteni, curatenia de vara :), la vechi obiceiuri ce ma tineau inlantuit intr-o lume ce nu era a mea!

as scrie mult si fara noima pentru a imi spune of-urile si a va arata cine sunt cu adevarat, dar nu stiu cu ce as putea incepe.. sunt atat de multe. in schimb am ceva sa va povestesc si as vrea sa nu sa ma luati exemplu, dar cel putin sa promiteti ca va veti gandi la asta in momentul in care puneti capul pe perna! acum cateva zile, mergand la un seminar, am descoperit ca in intimitatea camerei tale iti poti fauri un mic jurnal, sa ii zic asa, cu cele mai dorite vise ale tale, 100 la numar! si cu franturi din carti, reviste parca sa le dai suflu randurilor tale. cu timpul vei observa ca e foarte usor sa scrii toate aspiratiile tale.. la un anumit punct, cand vine randul viselor cu adevarat importante, nu blugi, nu noua pereche de ochelari ce e atat de mult in trend, nu cina romantica la restaurant, nu hamacul in care sa iti odihnesti trupul de prea multa dorinta sau prea mult efort, ci cele care te definesc pe tine ca individ unic si iti contureaza drumul spre nemurire, vei simti ca esti un om prea mic, fara resurse.. dar cat de mare poti ajunge! cred ca e singura comoara ce o poti lasa tuturor celor ce te vor urma si vor vedea in tine un tipar din care vor sa faca si ei parte! asa ca, nu va refuzati dreptul de a visa, a cere destinului tot ce simtiti ca meritati! lista mea a inceput cu a ma implica mai mult in proiectele gay, a merge cu capul sus la parada de anul viitor, de a fi membru ACCEPT, de a avea o dantura mai frumoasa, de a lupta sa am o relatie adevarata cu cel care va fi sa fie.. v-am spus ca asa naiv cum sunt, sa nu zic prostut, am inceput sa port sambetele unui tip cunoscut pe romeo? nu stiu daca fac bine, dar simt ca e pentru mine desi ne despart atat de multi kilometri! incercarea moarte nu are, nu asa era vorba?! si chiar de va fi sa ma mint singur dau frau liber trairilor.. nu imi e frica! si poate fi si o experienta ametitor de plina de pasiune, nu?!

ce sa va mai spun?! imi era dor de voi si uitandu-ma la ce se mai intampla in blogul meu am observat ca unora le pasa de ce marturii las aici si vreau sa le multumesc ca se coboara la nivelul meu de copil si poate prin comentariile lor voi fi mai bogat! pentru ei si nu numai..

Un comentariu: