vineri, 10 iulie 2009

eu nu mai stiu sa iubesc

..da, e adevarat..nu stiu sa iubesc.. am postat mai devreme un sfat ce era in primul rand pentru mine, un sfat in care imi ceream mie sa dau voie iubirii sa isi faca din nou loc in inima mea slabita de atat de multe placeri ale vietii! exact cum am mai spus-o, am dat navala spre tot ce ochiul incanta si fericirea nicaieri.. egoist, gelos, rau inclusiv cu mine si apoi cu ai mei prieteni, ce saracii imi sunt inca aproape desi eu nu ii mai merit! am vrut sa uit lectia de a ierta.. si am reusit! pentru o clipa am fost fericit si razbunarea ma facea sa vreau mai mult sa fiu legat intr-o lume din care simt ca nu mai fac parte! sunt inca hotarat in a ajuta comunitatea gay in proiectele ei, dar vreau sa invat din nou sa iubesc nevinovat.. sa cred in divinitate asa cum o faceam cand eram copil! sa las oamenii sa se apropie de mine si sa ii iubesc din ce in ce mai mult, nu cu retineri ca daca ma inseala pe parcurs! am inselat, am mintit, am furat sentimente si am lasat in urma mea rani adanci ce cu greu se pot vindeca! simt ca ma descopar prea mult in fata voastra, dar nu imi pasa! VREAU SA FIU EU CU ADEVARAT! mi-am ars singur aripile si am dat vina pe destin! dar voi reusi eu sa imi fauresc altele.. si uite asa voi invata si lectia rabdarii! nu, nu am innebunit! acum ma trezesc la viata! o seara binecuvantata!

Un comentariu: