luni, 17 august 2009

o fereastra deschisa spre cer!

... take me.. take me away..

sa fugim contra vantului si valurilor inspumate ale vietii, sa ne tinem de mana si sa uitam de tot.. de prezentul atat de crud ce nu stie decat sa zdrobeasca..

as scrie doar pentru tine.. cu sufletul tremurand de iluzii desarte, de nopti fara vise.. de zambete pierdute in neant.. de indiferenta absoluta asupra neimplinirii materiale, de tot ce ma inconjoara.. caci gandul imi zboara spre tine, spre ce traiesti tu acum..

nu, nu asa imi doream sa te am! imi pare rau.. as vrea sa fiu aripa unui inger sa te binecuvantez cu putere, sa poti trece mai usor in aceasta lupta! iarta destinul ce nu stie decat sa ia, si roaga-te bunului dumnezeu sa iti dea rabdare! stiu, crucea e grea, dar vom trece si peste asta! iti voi fi alaturi! iti promit ca ma voi dedica tie si te voi face sa iubesti din nou! nu, nu e un sacrificiu.. e felul meu de a fi!

stii?! stingerea unei stele atat de marete, nu ma poate face decat sa raman acelasi visator, plin de sentimente curate ce pana acum le condamnam.. acelasi om optimist, iubind viata pana la ultimul strop.. pentru ca privind in urma, sa nu regret! sa ridic pumnul spre cer, sa fiu un invingator! vreau, acum mai mult ca oricand, sa caut fericirea in toate lucrurile simple ce le intalnesc in drumul meu.. sa caut fericirea in mine.. sa renunt la frica de a nu ramane singur.. sa iau viata si sa o beau, chiar daca potirul e manjit de venin! cu ochi demonici sa ma arunc in placerile de-o clipa, sa raman totusi om.. sa fiu langa cei dragi, sa imi desenez un frumos rasarit de soare pe chipul meu.. sa luminez si sa dansez nebun in valtoarea incercarilor.. si ce caracter voi avea! o adevarata coroana!

si ma ridic cu genunchii si coatele sangerande, privind inainte, constient fiind ca fara toate astea as fi.. nimic!

o sa lupt sa trec obstacolele sa ma pot bucura de "curcubeul" ce sigur nu va intarzia sa apara!

un umar pe care poti plange.. o voce in noaptea rece.. credinta ce crezi ca s-a pierdut.. farama unui mit..

da-mi mana ta sa pasim peste pragul ferestrei intr-un univers cladit de noi!

Un comentariu:

  1. multumesc pt tot multumesc ca esti langa mine multumesc ca faci parte din mine

    RăspundețiȘtergere