joi, 1 octombrie 2009

... de dor.. indragostit.. iubind.. singur.. optimist.. te astept de sarbatori acasa,"bebitzu"! te iubesc!

.. bine v-am regasit, dragii mei! stiu, iar o pauza destul de lunga de cand nu v-am mai tinut la curent cu viata mea tumultoasa, haotica pot spune! ce faceti voi? ce experiente minunate v-au caracterizat perioada verii? cum intrati in anotimpul atat de melancolic ce bate la usa? bronzati, optimisti, o aventura ce a devenit ceva mai mult?!.. vreun vis implinit? m-as bucura sa aud numai de bine! pai, sa trecem la fapte, ca sa zic asa!
trecutul meu plin de peripetii la maximum, dar nu la genul de telenovela, ci mai light ca un cocktail inainte de party, m-a facut sa cad, sa ma ridic.. sa vad in mine un om de nimic, sa ma vad prea sus, mai rau, prea bun.. cu sperante desarte, vise implinite.. eu, paul ala mic, cu zambetul pe buze, cu ochii lui in care vezi mereu ce simte, ce gandeste! eu si doar eu, nebunul ala simpatic, stresat de volumul televizorului din camera alaturata si macar de ar fi un subiect interesant.. dieta pentru pierderea in greutate bazata pe struguri.. prea mult pentru mine! si ce sa dau jos?! asta ar fi tare!! :))) vorba mamei: "pe omul .... nici carnea nu se pune"! acum, voi sa nu credeti tot ce se spune! :) stiti, ce am observat in ultima perioada?! ca am devenit mai ironic, mai indreptatit sa imi cer drepturile, mai diplomat, mai increzator, mai destul de capabil sa fiu obiectiv.. un semn al maturitatii?! eu?! doamne ajuta! si revenind la oile noastre, parca asa se spunea, am avut o vara pe cinste.. prietenii, aventuri fierbinti, clubbing, fun.. mahmureli pe plaja.. petreceri private.. si toate astea fara niciun leu. uneori, sunt prea binecuvantat! si in toate astea, il cautam si eu pe acel the one.. si cata dezamagire am primit in schimbul sinceritatii mele! manat de trecut, faceam diferenta.. ca ala e asa, ca ala e pe dincolo. si cand imi spuneam ca gata am terminat cautarea, la naiba, in puii mei(cum spune al nostru mircea pe care il salut pe aceasta cale), parca cineva imi dadea cu ceva in cap sa ma trezesc.. ori era cu altcineva, ori revenea la o relatie pierduta, ori stia sa minta frumos si eu eram incantat de ma pierdeam pana si in fata mea.. cred ca sunt un etern indragostit! ce iti e si cu zodia asta, berbec, pasional si al nu stiu cui sa mai spun de incapatanat! si eram trist rau si dezamagit si toata starea asta era din ce in ce mai apasatoare.. m-am inchis in mine, am devenit "fitze", sa fiu pe val! nu e de mine! mie imi sta bine sa fiu eu.. eu, copilul fara varsta, cu pantalonii lui lila si sosete mov! sa nu exageram, ca e doar putin mov, sa nu bata la ochi! :))) s-a schimbat canalul in camera alaturata. e un talk-show. va fac rezumatul? glumeam si eu, invidiosi mici! cat e ceasul? aoleu, tre' sa vina al meu coleg de camera! trecand peste paranteze, zambete ce sper ca vi le-am furat, azi m-am decis sa scriu despre al meu "bebitzu", despre care am scris si ultima oara! ce o fi vazut el la mine, nu stiu! dar e un baiat asa pe sufletul meu, exact ce mi-a recomandat mie medicul :)) si imi arata mereu cat de important sunt eu pentru el, cat de multe asteptari are el de la mine, de la noi.. si cat de aproape e el de mine, nu aveti idee! sunt mandru ca e al meu si doar al meu! ce laudaros am mai devenit! daca am cu ce.. am! si ma topesc de dorul lui.. mor fara el.. el acum e plecat la razboi, dar de sarbatori vine langa mine, in bratele mele.. astept clipa asta mai mult decat orice si simt ca nu mai am rabdare si mereu ii cer sa se intoarca acasa.. si el se supara si imi spune ca e acolo pentru amandoi si lupta asta trebuie dusa pana la capat! eu alintat cum sunt, ma fac ca nu inteleg! si el, iar imi explica ce si cum! incepem sa radem amandoi pana luna ne binecuvanteaza somnul, visele, razele soarelui ce ne saruta chipul! si o luam de la inceput! asa e cand iubesti.. nu?! as vrea sa il pacalesc ca maine e craciunul. e o idee buna?!
multumesc pentru ca ati fost cu mine si in aceasta seara! toate cele bune, iubitii mei cititori!

Un comentariu:

  1. paul pentru mine e genu ala de om la care tii neconditionat, pe care desi nu l vezi si nu l auzi cu lunile, ocupa un loc important in sufletu tau.paul e omul ala sincer, de care poate nu te leaga cea mai stransa prietenie, dar care te asculta si te intelege mai bine decat cei mai buni prieteni.asta e paul pt mine, mi e drag..si atat!:*:*

    RăspundețiȘtergere