marți, 19 mai 2009

"sufar si traiesc clipe ce s-au frant.."

 te caut in cerul ferestrei.. in lumina zorilor, in cantecul pasarelelor, in roua ce se rasfata in sclipiri de diamant.. in mine! te caut in noptile fara vise! tu imi dai culoare si fara tine nu sunt eu! nu stiu unde am invatat joaca asta nebuna, sa ne vindem si sa ne rascumparam de fiecare data din ce in ce mai greu.. nu vreau sa te pierd! stiu ca am gresit, stiu ca faptele ultimelor zile vorbesc, dar simt ca nu mai pot lupta, ca nu mai fac fata faptului ca nu te am in fiecare clipa, ca nu esti al meu pe deplin! vreau sa fim din nou 1, sa regasim dragostea dintai ce ne-a legat atat de mult timp! amandoi suntem vinovati, stiu asta! hai sa gasim puterea sa ne iertam mai intai pe noi insine si apoi pe cel de langa noi caruia i-am jurat credinta si iubire eterna! iubitul meu, ai uitat de urma pasilor lasata pe nisip?! de inelul-legamant?! mi-e dor de tine.. privesc in trecut.. nu imi vine sa cred ca totul s-a terminat! astern randuri printre lacrimi, cu gandul ca nu am pentru ce trai!.. ca nu am cu cine sa imi impart sincer bucuriile si incercarile destinului! tu esti primavara mea! TE IUBESC! dintr-un colt de suflet.. cuvinte pentru tine!

2 comentarii:

  1. Frumos,poetic,romantic....dureros...Ai invatat ceva din aceasta experienta?ce s-a schimbat in comportament?Daca vrei stabilitate siguranta,incredere ....nu pierde ceea ce ai...

    RăspundețiȘtergere
  2. Poor baby ....grea dragostea asta, un rau necesar as spune pentru a privi inainte , in viitor , pentru a renunta la trecut.Ancorele trebuie desprinse cand nu se mai ridica si noi trebuie sa nu ne uitam in spate cand lasam ceva in urma.
    Heh fiecare alege ce va face si cum va aborda situatiile pe viitor.Nu pot sa sper decat ca vor fi alegeri de pe urma carora se va avea numai de castigat.

    RăspundețiȘtergere